تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3725101
شناسه : 3725101
تاریخ :
بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه اقتصاد ایران: برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و گرفتار شدن پیاده نظام دشمن در کمین ترکیبی در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حملات گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان قربانی می‌گیرد اوضاع در کرانه باختری طی ساعات گذشته در سایه حمله نظامیان صهیونیست و وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه متشنج شده است.

بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه

رسانه‌های خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز همچنان به حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار شبکه المیادین، بمباران خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه دست کم چهار شهید و هشت زخمی برجای گذاشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته خانه‌های مسکونی نزدیک مسجد الصفا واقع در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. این حملات نیز دست کم هفت شهید در میان زنان و کودکان فلسطینی و چند زخمی برجای گذاشت.

بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را نیز در برگرفت.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که تعداد شهدای برجای مانده از حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تا بامداد امروز بیش از ۶۰ تن برآورد شده است.

«آپاچی» صهیونیست‌ها جدیدترین شکار «سام ۷»

از سوی دیگر نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با عناصر صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه المیادین، نیروهای گردان‌های قسام اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند طی ساعات گذشته یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

این بالگرد از نوع آپاچی بوده و با اصابت موشک «سام ۷» شکار شد.

بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی در حال تیراندازی به سمت فلسطینی‌های بی گناه در شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه بود که توسط موشک نیروهای مقاومت فلسطین شکار شد.

در همین خصوص رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که چهار نظامی صهیونیست در جریان یک عملیات در غزه زخمی شدند.

گلوله باران پیاده نظام رژیم صهیونیستی در کمین رزمندگان فلسطینی

این در حالی است که حملات نظامیان صهیونیست علیه مناطق مختلف کرانه باختری باعث وقوع درگیری‌های گسترده در این بخش شده است.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های محلی تاکید کردند که اشغالگران به منطقه بنی نعیم واقع در شرق الخلیل در جنوب کرانه باختری حمله کردند.

منطقه تلفیت واقع در جنوب نابلس نیز شاهد یورش عناصر صهیونیست طی ساعات گذشته بود. این اشغالگران به شهر دورا در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

حمله به شهر طوباس در کرانه باختری باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه شد. نیروهای مقاومت مستقر در طوباس اعلام کردند که موفق شدند عناصر پیاده نظام دشمن را در این شهر هدف قرار دهند.

این نیروها اضافه کردند که صهیونیست‌ها در کمین رزمندگان فلسطینی نزدیک خانه یکی از شهروندان فلسطینی گرفتار و گلوله باران شدند. در جریان این عملیات تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه

همچنین ۲ بمب در جریان عقب نشینی نظامیان صهیونیست از شهر طوباس در مسیر جنگ افزارهای این عناصر اشغالگر منفجر شد.

آمادگی نهادهای یهودی در آمریکا برای برگزاری اعتراضات علیه نتانیاهو

از سوی دیگر اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی و خارجی در آمریکا در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مقصد واشنگتن افزایش یافته است.

به گزارش شبکه الجزیره، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که نهادهای یهودی مستقر در آمریکا برای برگزاری اعتراضات علیه نتانیاهو حین سفرش به این کشور برنامه ریزی می‌کنند.

پیشتر نیز صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی با شرکت در یک نظرسنجی مخالفت خود را با سفر نتانیاهو به آمریکا اعلام کرده بودند.

بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی که به تازگی از سوی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شده اعلام کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نباید به آمریکا سفر کند و باید در اراضی اشغالی باقی بماند تا توافق با جنبش حماس را امضا کند.

برنی سندرز عضو مجلس سنای آمریکا نیز پیشتر از سیاست‌های این کشور در قبال رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرده بود.

وی در سخنانی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنایتکار جنگی است و قطعاً او در مراسم سخنرانی نتانیاهو در کنگره حاضر نخواهد شد.