تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725072
شناسه : 3725072
تاریخ :
ثبت نام ۵۵ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین اقتصاد ایران: بیرجند-رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات خراسان جنوبی گفت: تاکنون ثبت نام ۵۵ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

موسی جوینده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام از موکب داران خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین آیا عبدالله حسین (ع) در حال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: تعداد ۵۵ موکب از مواکب استان در سامانه موکبداران ثبت نام و تأیید شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۵ موکب به شهر مقدس کاظمین، سایت خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی گفت: همچنین از این تعداد موکب خراسان جنوبی ۱۵ موکب در شهرهای مقدس نجف و کربلا و مسیر پیاده روی خدمت رسانی خواهند کرد.

جوینده ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر سفر زائران پاکستانی به عتبات عالیات در ایام اربعین است، ۵ موکب در داخل استان به زائران ایرانی و سایر کشورها خصوصاً زائران پاکستانی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی گفت: همه تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمت رسانی مطلوبی به زائران سید الشهدا (ع) در ایام اربعین داشته باشیم.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی ادامه داد: خدمت رسانی موکب داران استان به زائران اربعین نشان از عمق دینداری و ایمان مردم این دیدار است اینکه در بخش‌های مختلف خود را نشان می‌دهد.