تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725030
شناسه : 3725030
تاریخ :
اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان در دولت شهید رئیسی به دریاچه ارومیه اقتصاد ایران: ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه در نتیجه تعامل دولت و مجلس ایجاد شد و سه هزار میلیارد تومان نیز به دریاچه ارومیه اختصاص یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در دومین جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۳ که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، اظهار کرد: در اصل دوم قانون اساسی، مبانی حکومت مشخص شده و اصل سوم نیز در ۱۶ بند محورهای اصل دوم را ذکر و کارگزاران مؤظف به عملیاتی کردن کرده است.

وی افزود: مبانی ما مبانی قرآنی، دینی و نظام اسلامی است و با مبانی غربی تفاوت دارد و مسئولان و کارگزاران در نظام اسلامی نباید از چهارچوب این مبانی خارج شوند و در روش‌های خدمتگزاری باید تحقیق شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد تعامل بسیار خوب نمایندگان مردم و استاندار در دوره دوازدهم مجلس و دولت سیزدهم بودیم و دولت شهید رئیسی اولین دولت در تعامل مجلس و دولت بود و رکورد خوبی از خود به جا گذاشت.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اقدامات انجام یافته تأکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرو ارومیه در راستای تعامل دولت و مجلس ایجاد شد و سه هزار میلیارد تومان نیز در دولت رئیسی به دریاچه ارومیه اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم مشکلات مردم را با نیروهای کارآمد و استفاده از قانون اساسی حل و فصل کند.