تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725026
شناسه : 3725026
تاریخ :
اربعین یک جریان جهانی و تمدن ساز است اقتصاد ایران: اهواز - رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه اربعین یک جریان جهانی و تمدن ساز است، اظهار کرد: سعی می‌کنیم در ارتباط با اربعین، وظایف خود و شهرداری را تعریف کنیم تا کارها انجام شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدعلی پورموسوی ظهر امروز شنبه در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه فوق العاده صحن شورای اسلامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: همچون جلسات گذشته عرض می‌کنم که این جلسه هم به دلیل غیبت برخی از اعضای شورا رسمیت پیدا نکرده و از این بابت از همه افرادی که در جلسه حضور دارند پوزش می‌خواهم.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه مراسم امسال عاشورا بسیار بزرگ و ارزشمند برگزار شد و مردم در صحنه عاشورا حماسه سازی کردند، تصریح کرد: بعد از شوریدگی و شیدایی عاشورا که همه را شیدای خود می‌کند زمان اندیشیدن است، اندیشدن به این موضوع که چرا باید پس از ۵۱ سال فرزندان رسول گرامی اسلام را یک به یک در صحرا به شهادت برسانند و بی رحمانه ترین فجایع انسانی را افرادی که بویی از انسانیت نبرده‌اند بیافرینند.

وی ادامه داد: امروز مصوبات بسیاری داشتیم که باقی ماندند، ان شاءلله طی یکی ۲ روز آینده اعلام می‌کنیم که جلسه آینده چه زمان و چگونه برگزار می‌شود.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه اربعین یک جریان جهانی و تمدن ساز است، اظهار کرد: سعی می‌کنیم در ارتباط با اربعین، وظایف خود و شهرداری را تعریف کنیم تا کارها انجام شود. همچنین برای رأی گیری هیأت رئیسه نیز در جای خود اعلام می‌کنیم که چگونه خواهد بود.

پورموسوی خطاب به مردم اهواز گفت: بدانید که اگر یک روز هم از شورا مانده باشد البته با شرایطش، قانون را در ارتباط با شورا و شهردار اجرا خواهم کرد.