تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725012
شناسه : 3725012
تاریخ :
دستگیری قاتل کمتر از ۲ ساعت در دلفان اقتصاد ایران: نورآباد - فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری قاتل لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهرستان دلفان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی عصر امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از مناطق شهر دلفان با سلاح گرم بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر اصابت گلوله مرد ۲۵ ساله‌ای در دم فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط برادرش با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی دلفان که با بیان اینکه قاتل کمتر از دو ساعت دستگیر و در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف شد، بیان داشت: متهم علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بارانی با تأکید بر اینکه مردم همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه‌کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند؛ لذا برخورد با مخلان نظم و امنیت به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.