تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725008
شناسه : 3725008
تاریخ :
اردوگاه بزرگ بنیاد شهید جنوب ایران در بوشهر ساخته شود اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اردوگاه بزرگ بنیاد شهید در جنوب ایران در بوشهر ساخته شود

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در دیدار مدیرکل و معاونین بنیاد شهید استان بوشهر، اظهار داشت: خوشبختانه با رویکرد جدیدی که بنیاد شهید ایجاد شده، درجه رضایتمندی خوبی در بین خانواده معظم شهدا حاصل شده که باید سطح خدمات و رضایتمندی‌ها بیش از این شود.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که انسان به کار در آن ایمان دارد و تلاشش خستگی ناپذیر است، افزود: کسانی که در بنیاد شهید هستند به افرادی خدمت می‌کنند که آنها قبلاً با فدا کردن عزیزانشان به اسلام و انقلاب خدمت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عبادت است و برای شما یک توفیق است که در این نهاد خدمت کنید.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا با صبرشان عبادت می‌کنند و با دادن عزیزانشان خدمت و ایثار بالایی در عرصه حفظ هویت دینی و ملی داشته اند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، بزرگداشت شهدا به شکل هدفمند، از شهادت شهیدان کمتر نیست.

وی عنوان کرد: راه شهیدان مداوم جاودانه می‌ماند، به همین خاطر برگزاری یادواره شهدا در هر شکل ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر ضرورت حفظ و بازسازی مقبره شهدا، خاطرنشان کرد: سالن شهدای استان بوشهر در تهران کامل نیست که باید پیگیری شود.

وی رسیدگی به خانواده شهدا قبل از مراجعه آنها به بنیاد شهید را کار ارزشمندی دانست و گفت: اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در امور ماندگار و زیرساخت‌ها هزینه شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر به خاطر عدم آینده نگری در بسیاری از زیرساخت‌ها عقب است، ابراز کرد: اردوگاه بزرگ بنیاد شهید در جنوب ایران در بوشهر ساخته شود.

وی با تاکید بر توحه به اشتغال خانواده شهدا، افزود: برای هر جوانی از خانواده شهدا باید کار دولتی یا خصوصی فراهم شود که دچار بحران کار و زندگی نشود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت صنایع و بخش خصوصی برای اشتغال خانواده معظم شهدا، یادآور شد: سپاه، بسیج و نیروهای مسلح نیز ظرفیت‌های خوبی هستند. هرچه خانواده شهدا به سمت نهادهای انقلاب بروند برای نظام برکت دارد.

وی یا اشاره به لزوم برگزاری دیدارهای صمیمی با خانواده شهدا، تاکید کرد: در برگزاری برنامه‌ها و مراسم نظر خانواده شهدا پرسیده شود.