تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3725002
شناسه : 3725002
تاریخ :
ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان اقتصاد ایران: اراک- فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۸۰۰ واحد مسکونی با تعامل و هم افزایی سپاه و گروه‌های جهادی این استان ساخته شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمو مهدی در جریان بازدید از روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن شهید سلیمانی گفت: سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها خادم ملت بوده و این افتخار بزرگی برای این نهاد مقدس است.

وی افزود: سپاه امروز به خود می بالد ضمن ساخت مسکن برای کارکنان خود و عدم متحمل شدن باری به دوش دولت، ابتدا و با اولویت رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین کم برخوردار را در استان به صورت جهادی دنبال کرد و تاکنون توانسته با ظرفیت گروه‌های جهادی و توان داخلی ۱۸۰۰ مسکن ویژه این جامعه هدف در استان ساخته و به ولی نعمتان انقلاب تحویل دهد.

سردار عمومهدی با بیان اینکه رتبه برتر شرکت جهاد خانه سازی در ساخت مسکن، باید الگوسازی و نهادینه شود، افزود: اقدام به موقع و جهادی شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با تکمیل و بهره برداری مرحله اول ۱۴۴ واحدی از پروژه ۱۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک در بازه زمانی ۳۰ ماهه، گواه این حرکت جدی و رو به جلو در استان بود.

سردار عمو مهدی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده فاز دوم پروژه در آستانه بهره برداری و فاز سوم در مرحله اجرا و اقدام ساخت است و امیدواریم به مانند گذشته با کیفیت و تنظیم و کنترل قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی تاکید کرد: امید است در کمترین زمان سایر بخش‌های این پروژه‌های بزرگ که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی متبرک است تکمیل و به بهره برداری برسد..