تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3724951
شناسه : 3724951
تاریخ :
ارزیابی ۲۲۰ مدیر انتصاباتی در مناطق شهرداری تهران اقتصاد ایران: ارزیابی عملکرد ۲۲۰ مدیر انتصاباتی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ارزیابی عملکرد ۲۲۰ مدیر انتصاباتی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران (معاونین، رؤسای ادارات روابط‌عمومی، املاک و مستغلات و حقوقی) از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران آغاز شد.

محمدعلی الفت‌پور با بیان این‌که هدف از ارزیابی، بهبود عملکرد یک تیم یا سازمان برای دستیابی به سطوح بالاتر از رضایت شهروندان است، گفت: یک سازمان موفق باید اعضای تیم خود را به‌طور منظم ارزیابی کرده تا بتواند به‌صورت مداوم ضمن بهبود شایستگی و کارایی، از مشکلات جدید و غیرمنتظره جلوگیری کند.

در ادامه وی با اشاره به این‌که مرکز نوسازی و تحول اداری در راستای بهبود کیفی عملکرد مدیران اقدام به ارزیابی میدانی به‌صورت دوره‌ای توسط ارزیابان خبره و مجرب کرده است، بیان داشت: ارزیابی میدانی بر محور شایستگی و مبتنی بر عملکرد واقعی مدیران انجام می‌پذیرد.

به‌گفته این مقام مسئول در شهرداری تهران، خروجی‌های عینی ارزیابی در سطح سازمان، باعث افزایش اثربخشی، کارایی و پیشرفت مدیران انتصاباتی در کارها می‌شود و قطعاً وجود مدیران ضعیف به صلاح سازمان نیست و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در صورت تشخیص عملکرد ضعیف هر مدیر، نسبت به جایگزینی او اقدام خواهد شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری با بیان این‌که نتایج ارزیابی مذکور به همراه نتایج ارزیابی سایر واحدهای ارزیابی‌کننده، به‌صورت کارنامه در اختیار معاونین شهردار تهران قرار خواهد گرفت، متذکر شد: آن‌چه در این میان حائز اهمیت است، توجه به نتایج ارزیابی به منظور انتخاب و انتصاب است.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: این ارزیابی یکی از منابع ارزشیابی مدیران در پایان سال است و با توجه به آغاز ارزیابی میدانی مدیران، جلسه‌ای با ارزیابان حوزه‌های تخصصی جهت یکسان‌سازی و طراحی شایستگی‌ها و نوع سوالات ارزیابی در کانون ارزیابی مدیران شهرداری تهران برگزار شد.