تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3724950
شناسه : 3724950
تاریخ :
ناوگان اتوبوسرانی تهران امسال اربعین تا عمود۶۶۲ خدمت رسانی می‌کند اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال از مرز مهران تا عمود ۶۶۲ در طریق نجف به کربلا خدمات رسانی خواهیم داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مطلوب حمل و نقلی به زائران عتبات عالیات در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت؛ امسال از مبدأ، مرز مهران تا مقصد عمود ۶۶۲ در طریق نجف کربلا خدمات رسانی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات اتوبوسرانی برای تسهیل تردد زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی در تکمیل خدمات حمل و نقلی کشور عراق انجام می‌شود، ادامه داد: بر اساس جلسات انجام شده با مسئولان کشور عراق، تا کنون دستور اعزام تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زائران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه، امسال فقط از مرز مهران خدمات خواهیم داشت، افزود؛ این آمادگی را داریم تا در صورت درخواست و احساس نیاز کشور عراق، نسبت به افزایش خدمات اقدام کنیم.

علیزاده گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و افزایش گرما، برای این عملیات، ناوگان مجهز به سیستم سرمایشی در نظر گرفته شده و پیش بینی لازم برای استقرار عوامل امداد و فنی و همچنین قطعات و تجهیزات فنی لازم بدین منظور اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه امکان تغییرات در جزئیات خدمات رسانی با توجه به جلسات آتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به دو روش پیشنهاد شده است، روش پیشنهادی وزیر کشور عراق مبنی بر خدمات رسانی در برگشت زائران از ۳۰ مرداد و روش دوم که پیشنهاد وزیر کشور ایران است، استقرار ناوگان اتوبوسرانی از تاریخ ۲۱ مرداد ماه و خدمات رسانی تا پایان مراسم و انتقال کامل زائران مطرح شده است که ما منتظر تصمیم نهایی از سوی مسئولان هستیم.