تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3724930
شناسه : 3724930
تاریخ :
با سیستم تهویه مطبوع ۱۰۰۰ دلاری شیائومی هم خنک بمانید، هم خانه‌تان را زیباتر کنید اقتصاد ایران: شیائومی سیستم تهویه‌ی مطبوع جدید خود را معرفی کرد. این سیستم طراحی شیک و قدرت زیادی دارد و قیمتش ۱۰۰۰ دلار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

تهویه‌ی مطبوع شیائومی موسوم به Mi Natural Wind Pro طراحی شیک و دوست‌داشتنی دارد و روکش سفید کریستالی براق آن حسی قابل‌لمس به آن اضافه می‌کند. این تهویه‌ی مطبوع از یک سو قدرت خنک‌کننده‌ی ۳ اسب‌بخاری دارد و از سوی دیگر سازگاری با محیط‌زیست و مصرف کم را در اولویت قرار داده است.

سیستم تهویه مطبوع شیائومی می‌تواند هوای خنک را در زاویه‌ی ۱۶۰ درجه و حجم‌ بالا تا ۱٬۷۱۰ متر مکعب بدمد. همچنین، طراحی نوآورانه و دو خروجی با کنترل هوای چهارمنطقه‌ای، خنک‌کنندگی سراسر اتاق را تضمین می‌کند و نقاط گرم یا سرد را ایجاد نمی‌کند.

سیستم تهویه مطبوع شیائومی Mi Natural Wind Pro
Xiaomi

ازنظر طراحی، بدنه‌ی Mi Natural Wind Pro قطره‌ای است. پنل شیشه‌ای و جلوه‌‌های روشنایی آب معلق، فضایی شیک و زیبا به اتاق می‌دهد. با وجود قدرت خوب و مصرف کم این تهویه‌ی مطبوع، سالانه ۷۸۶ کیلووات‌ساعت برق مصرف می‌کند.

سیستم تهویه مطبوع شیائومی Mi Natural Wind Pro
Xiaomi

قدرت تهویه‌ی مطبوع شیائومی با کمپرسور دوسیلندر و کندانسور دوردیفه تأمین می‌شود. ویژگی‌های هوشمند و کنترل دقیق دما ازطریق موتور Mijia Lingyun از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است. کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن شیائومی Pengpai Zhilian دستگاه را از راه دور کنترل کند؛ البته از کنترل صوتی با Xiao Ai نیز پشتیبانی می کند.

مقالات مرتبط
  • قبل از خرید کولر گازی به این نکات توجه کنید
  • بهترین روش‌های تهویه هوا در طبقات منفی ساختمان

قیمت رسمی تهویه‌ی مطبوع شیائومی Mi Natural Wind Pro حدود ۷٬۹۹۹ یوان چین (۱٬۰۰۰ دلار) تعیین شده است؛ اما با تخفیف پیش‌سفارش قیمتش به حدود ۶٬۸۹۹ یوان چین (۹۲۰ دلار) کاهش می‌یابد.