تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3724915
شناسه : 3724915
تاریخ :
افق تولید سالانه ۲۵۰هزار دستگاه خودرو اقتصاد ایران: عصر خودرو- جمشید ایمانی رئیس هیات مدیره گروه بهمن راهبرد این شرکت را توسعه همه جانبه دانست و گفت: بهمن موتور چشم‌اندازهای بزرگی را در نظر گرفته و با جدیت تحقق آنها را دنبال می‌کند؛ این شرکت در افق‌های خود تولید سالانه ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو را در افق برنامه‌ریزی خود پیش‌بینی کرده که این امر جز با حمایت سهامداران و افزایش ظرفیت‌‎های تولید خودروهای سواری بر روی بن‌سازه‌های (پلتفرم) جدید محقق نخواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، رئیس هیات مدیره گروه بهمن در مجمع سالیانه این شرکت، از رای دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم احزار جریمه پنج هزار میلیارد تومانی بهمن به سازمان تعزیرات خبر داد.
ایمانی در خصوص جریمه بهمن موتور گفت: این جریمه ابتدا چهارده هزار میلیارد تومان تعیین شده بود که با اعتراض اولیه بهمن به پنج هزار میلیارد تومان کاهش یافت و در نهایت دیوان عدالت اداری با پذیرفتن اشکالات حقوقی، مراحل نهایی این پرونده سپری می‌شود که به زودی جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
جمشید ایمانی رئیس هیات مدیره گروه بهمن در ادامه راهبرد این شرکت را توسعه همه جانبه اعم از تنوع محصول، افزایش ظرفیت تولید و بهبود زیرساخت‌‎ها دانست و گفت: بهمن موتور چشم‌اندازهای بزرگی را در نظر گرفته و با جدیت تحقق آنها را دنبال می‌کند؛ این شرکت برنامه‌ تولید سالانه 250 هزار دستگاه خودرو را در نظر دارد که این امر جز با حمایت سهامداران و افزایش ظرفیت‌‎های تولید خودروهای سواری بر روی بن‌سازه‌های (پلتفرم) جدید محقق نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بر اساس گزارش بازرس قانونی صورت‌های مالی منتهی به سال 1402 فاقد هیچ گونه شرط ببوده و به صورت مطلوب تنظیم شده‌اند و فعالیت‌های این مجموعه در شرکت‌های تابعه و اصلی فاقد کاملا شفاف بوده است.
سهامداران این شرکت تعیین سود هفت تومانی سهام این شرکت را تصویب کردند.