تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724862
شناسه : 3724862
تاریخ :
کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از یک خودرو ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در خودرو، جاساز شده بود را کشف کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور حین کنترل خودروهای ترانزیتی ورودی به کشور به یک دستگاه تریلی بنز افغان مشکوک که در بازرسی از خودرو ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در خودرو، جاساز شده بود را کشف و ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر و متهم افغان، تحویل مراجع ذی الصلاح شدند.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در حفظ و حراست از کیان کشور و مقابله با قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه است لذا مجموعه مرزبانی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان، برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.