تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724840
شناسه : 3724840
تاریخ :
۶۲۳ واحد تولیدی کردستان در سامانه جامع تجارت ثبت نام کردند اقتصاد ایران: سنندج_مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حال حاضر ۶۲۳ واحد تولیدی کردستان در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سامانه جامع تجارت گامی برای شفاف سازی و رفع موانع تولید در کردستان است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۲۳ واحد تولیدی کردستان در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: پایش، عارضه‌یابی و تسهیل‌گری در رفع موانع تولید با خود اظهاری واحدها امکان پذیر است و همکاری واحدهای تولیدی در این زمینه ضروری است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: شناسایی موانع، افزایش ظرفیت و ایجاد اشتغال با طرح پایش و عارضه‌یابی امکان پذیر است.

خلیقی یادآور شد: فعال‌سازی واحدهای راکد، اولویت کاری این اداره کل است و انتظار می‌رود با اقدامات صورت گرفته شاهد احیا و فعالیت مجدد تمامی واحدهای صنعتی استان باشیم.

وی ادامه داد: همچنین فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار در استان باید به صورت جد مد نظر باشد تا توسعه و اشتغال پایدار ایجاد شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: خود اظهاری واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت، منجر به ورود بحث پایش و عارضه شده و تسهیل‌گری در خصوص رفع موانع واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود.

خلیقی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: سامانه جامع تجارت ابزاری برای شفاف‌سازی و رصد وضعیت واحدهای تولیدی است.