تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3724831
شناسه : 3724831
تاریخ :
مدیرعامل شرکت کریپتویی پس از انتشار پست‌هایی در حمایت از خشونت سیاسی و دیپورت مهاجرین استعفا داد اقتصاد ایران: رایان سلکیس، مدیرعامل شرکت کریپتویی و از طرفداران دونالد ترامپ، پس از انتشار پست‌هایی خشونت‌آمیز با محوریت دیپورت مهاجرین، از سمت خود استعفا داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پس از سوء قصد به جان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در تجمعی در پنسیلوانیا، موجی عظیم از پیام‌های مخالفان و طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد.

در این بین، رایان سلکیس، بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم تحقیقاتی کریپتو مساری، در حمایت از ترامپ، این اتفاق را یک توطئه از طرف جناح مقابل می‌داند و معتقد است که این‌طور اتفاقات می‌تواند دموکراسی را در ابعاد جهانی به‌خطر بیندازد.

پس از عملیات سوء قصد به ترامپ، او به‌طور متوسط ​​۱۱۷ بار در روز بین ساعت‌های ۳ بامداد تا ۵ بامداد به وقت آمریکا، در شبکه اجتماعی ایکس خود پست‌های بسیار صریح و گاهی خشونت‌آمیز در حمایت از ترامپ و مخالفت با افراد مخالف او منتشر می‌کرد.

پس از انتشار چندین پست خشونت‌آمیز با لحن بسیار صریح، رایان سلکیس در ایکس از سمت مدیرعاملی شرکت مساری استعفا داد. او نوشت: «اولین مسئولیت یک رهبر در قبال تیمش است. این هفته بعد از ۶٫۵ سال، سیاست و شعارهای من، تیم را در معرض آسیب قرار داد، به این ترتیب، تصمیم گرفتم از سمت مدیرعاملی کنار بروم.» او ازاین‌پس نقش مشاور ارشد را برعهده خواهد گرفت.

مقالات مرتبط
  • توییچ حساب کاربری دونالد ترامپ را برمی‌گرداند
  • بلومبرگ: ضارب ترامپ از گوشی سامسونگ استفاده می‌کرد؛ بازگشایی قفل دستگاه در ۴۰ دقیقه

سلکیس در یکی از پست‌های خود گفت: «مخالفان ترامپ باید در آتش بمیرند.» و در جواب کسی که گرین کارت آمریکا را دارد و مخالف نظر او بود، گفت: «امیدوارم شما را برگردانیم، شما توسط حقوق اساسی محافظت می‌شوید، اما حق شهروندی ندارید. امیدوارم به همین شکل بماند.»