تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724794
شناسه : 3724794
تاریخ :
توفیق خدمت در بهزیستی نعمت بزرگی است اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: توفیق خدمت در بهزیستی نعمت بزرگی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز شنبه به مناسبت هفته بهزیستی در دیدار با مدیر کل و کارکنان این مجموعه افزود: خدمت به افراد دارای معلولیت آزمایش الهی است که این فرصت مقدس برای هر فردی فراهم نخواهد شد.

وی ادامه داد: کارکنان خدوم بهزیستی در کنار اینکه با صبر و حوصله به معلولان خدمت ارایه می‌کنند باید شان و منزلت انها را رعایت و تکریم آنها را در دستور داشته باشند.

وی یکی از بهترین عبادتها را که دارای اجر دنیوی و اخروی فراوان بوده تکریم ارباب رجوع بویژه افراد نیازمند و جامعه هدف دستگاه‌هایی نظیر بهزیستی عنوان و بر پیگیری و رفع مشکلات این قشر در زمینه‌های اشتغال، مسکن و غیره تاکید کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به خدمات ماندگار دولت سیزدهم برای جامعه هدف بهزیستی گفت: مردمی سازی به عنوان یکی از رویکردهای مهم دولت در این مجموعه مورد توجه قرار داشته که مصداق آن برگزاری حداقل ۲دوره میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان بهزیستی در تمامی شهرستانهای استان بوده است.

حسین نورعلیوند احیا قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و مصداق آن برگزاری آزمون استخدامی معلولان برای نخستین بار را از دیگر خدمات و دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در این مجموعه عنوان کرد.