تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724779
شناسه : 3724779
تاریخ :
مصرف برق هرمزگان به ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در حال حاضر مصرف برق در استان هرمزگان وارد کانال ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات شده که باید بیشتر به سمت مدیریت مصرف برویم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کریمی در حاشیه بازدید از امور برق جاسک اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شدت یافتن گرمای هوا در اوج مصرف برق در کشور و استان هرمزگان هستیم و انتظار داریم مردم در این شرایط همراهی کنند.

وی با اشاره به مصرف برق بالای مجتمع‌های تجاری افزود: از مجتمع‌های تجاری انتظار همکاری بیشتری در مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی داریم تا بتوانیم بدون مشکل برق این مجتمع‌ها را نیز تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در حال حاضر مصرف برق در استان هرمزگان وارد کانال ۲ هزار و ۹۰۰ مگاوات شده که باید بیشتر به سمت مدیریت مصرف برویم و برنامه‌های پویش با انرژی را در اولویت قرار دهیم.

کریمی با حضور در جمع همکاران عملیاتی بر حفظ و رعایت موارد ایمنی در حین خدمات‌رسانی در بخش عملیاتی، به‌ویژه در روزهای پرمشغله پیک بار تابستان، به عنوان یک اولویت تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در ادامه سخنانش یادآور شد: با ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق خانگی می‌توان از روزهای پرمصرف تابستان عبور کرد.

کریمی همچنین به ۲۵ درصد از قبوض برق خرداد ماه که مشمول جوایز خوش مصرفی شدند اشاره کرد و از شهروندان خواست تا به پویش با انرژی بپیوندند.