تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3724769
شناسه : 3724769
تاریخ :
کشف جمجمه زن گمشده در چاه اقتصاد ایران: راز گم شدن زنی جوان که یک سال پیش اعلام شده بود، با کشف جمجمه او در چاه و دستگیری ۶ متهم فاش شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اعلام گم شدن یک خانم جوان در شهرستان بم، پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان سپرده و در بررسی‌های تخصصی مشخص شد این خانم یک سال قبل به سبب اختلافات مالی با چند نفر ربوده شده و پس از پرداخت چند میلیارد تومان به آدم‌رباها از دست آنان رها شده است، اما بعد از آن دیگر اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سرانجام پس از یک سال دریافتند این خانم پس از رهایی از دست آدم‌ربایان توسط چند نفر دیگر به قتل رسیده و جنازه وی نیز پس از سوزانده شدن در بیابان‌های اطراف شهرستان به داخل چاهی انداخته شده است.

سرهنگ میرحبیبی اظهار کرد: سرانجام با تلاش پلیس ۶ متهم در این پرونده دستگیر شدند و ضمن اعتراف به قتل، محل رها کردن جسد را لو دادند که تیم جنایی با حضور در محل جنایت موفق شد جمجمه مقتول را که آثار گلوله روی آن وجود داشت از داخل چاه بیرون کشیده و برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کند.

وی افزود: متهمان انگیزه خود از این جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرده و روانه زندان شدند. ۲ قبضه سلاح کمری و مقادیری مهمات نیز از متهمان کشف شد.