تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724762
شناسه : 3724762
تاریخ :
کشف ۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در نتیجه اجرای سه عملیات موفق در جزیره قشم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع ملی و مقابله بی‌امان با سودجویان و قاچاقچیان، طی ۴۸ ساعت گذشته به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم سه عملیات ضربتی در این جزیره انجام شد.

وی افزود: در این ۳ عملیات موفق با توجه به صدور دستور قضائی و رصد دقیق اطلاعاتی، ضمن پایش سواحل جزیره قشم، ۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: دستورات قضائی لازم جهت تحویل سوخت‌های کشف شده به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شده است.

قهرمانی تصریح کرد: در نتیجه اقدامات قضائی و انتظامی ۹۵ نفر از اتباع غیرمجاز نیز دستگیر شده‌ اند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تشکر از اقدامات فراجا، دریابانی و نیروی دریایی سپاه و همکاری خوب آن‌ها با دستگاه قضائی در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان سوخت با هدف صیانت از منابع ملی به صورت قاطع و بی امان ادامه می‌یابد و استان هرمزگان به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.