تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724739
شناسه : 3724739
تاریخ :
پیشنهاد ۳ زمین تمرینی در مازندران برای نساجی اقتصاد ایران: در جلسه امروز مسئولان استانی با مالک باشگاه نساجی مازندران ۳ زمین تمرین برای استفاده این تیم پیشنهاد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز شنبه ۳۰ تیر جلسه‌ای بین رضا حدادیان (مالک باشگاه نساجی) با استاندار مازندران، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار قائمشهر و رئیس هیأت فوتبال مازندران پیرامون بررسی وضعیت باشگاه نساجی برگزار شد.

حدادیان پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و سوم به دلیل عدم توجه به این تیم و نبود امکانات از تیمداری منصرف شد و تصمیم به واگذاری این باشگاه کرد که پس از چند جلسه با مسئولان، او به احتمال زیاد فصل آینده هم در لیگ برتر تیمداری می‌کند.

یکی از مواردی که حدادیان به آن معترض بود، نبود زمین تمرینی مناسب در استان مازندران برای تیم نساجی بود که طبق صحبت‌های مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان، ۳ زمین تمرینی، مجموعه ماهفروجک کنار پیست دوچرخه سواری و مجموعه استادیوم متقی و شهدای ساری آمادگی کمک به تیم نساجی را دارند و در صورت صلاحدید یکی از این مجموعه‌های ورزشی قرار است به تیم نساجی تعلق گیرد تا تمرینات این تیم در استان مازندران برگزار شود.