تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3724738
شناسه : 3724738
تاریخ :
تمایل شدید صهیونیستها برای فرار از اراضی اشغالی اقتصاد ایران: رسانه های رژیم صهیونیستی از افزایش پدیده مهاجرت در میان صهیونیستها به علت جنگ خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تأثیرات جنگ غزه علیه صهیونیست‌ها اذعان کردند.

هاآرتص نوشت: تحقیقات جدید به عمل آمده عیان ساخت که از چهار اسرائیلی یک نفر آماده مهاجرت هستند.

این رسانه گزارش داد که علت این امر، جنگ و بی اعتمادی به مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

این در حالی است که بر اساس اعلام روزنامه «تایمز اسرائیل» و شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، آمار مهاجرت دائمی صهیونیست‌ها، ۲۸۵ درصد در اکتبر سال ۲۰۲۳ در مقایسه با همین مدت در سال ۲۰۲۲ افزایش داشته است.

این آمار یکماه پس از شروع جنگ علیه غزه به شدت افزایش یافت، به طوری که ۳۰ هزار صهیونیست به شکل دائمی در حدفاصل نوامبر ۲۰۲۳ و مارس ۲۰۲۴ از اراضی اشغالی رفتند.

طبق آمارهای رسمی اعلام شده از سوی صهیونیست‌ها، شمار افرادی که از خارج به اراضی اشغالی بازگشته‌اند، به میزان ۲۱ درصد کاهش داشته است به طوری که بین اکتبر ۲۰۲۳ و مارس ۲۰۲۴، حدود هشت هزار و ۸۹۸ نفر برگشته‌اند. این درحالی است که این آمار در مدت مشابه سال قبل از آن ۱۱ هزار و ۲۳۱ نفر بوده است.

طبق آمار اعلام شده از سوی صهیونیست‌ها، شمار افرادی که در ماههای قبل از جنگ و در بحبوحه اعتراضات گسترده علیه طرح تغییرات قضائی کابینه رژیم صهیونیستی، به خارج از اراضی اشغالی مهاجرت کرده‌اند؛ با افزایش ۵۱ درصدی در دوره ژوئن تا سپتامبر ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ روبرو بوده است.