تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724735
شناسه : 3724735
تاریخ :
فلیک الگوی مربیگری‌اش را معرفی کرد اقتصاد ایران: سرمربی آلمانی تیم فوتبال بارسلونا نام مربی‌ای که سبک کارش را از او الگو گرفته است، فاش کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اولین مصاحبه خود پس از قبول این سمت را با سایت باشگاه انجام داده که البته نسخه کامل این مصاحبه قرار است روز دوشنبه منتشر شود. باشگاه بارسلونا اما برای اعلام این خبر، بخشی کوتاه از مصاحبه را منتشر کرده است که در آن، سرمربی پیشین تیم ملی آلمان نام الگوی مربیگری‌اش را فاش می‌کند.

فلیک در این باره می‌گوید: سبک فوتبالی که من می‌پسندم شبیه سبکی است که بارسلونا ارائه می‌کند و من از اولین روزی که مربیگری را شروع کردم، هدفم ارائه چنین سبکی بود. من علاقه فراوانی به سبک فوتبال هلندی دارم و به همین دلیل کلی در مورد این سبک و مدل بازی که تیم‌های یوهان کرایف انجام می‌داد، مطالعه و بررسی کرده‌ام.

سرمربی بارسلونا راجع به اوضاع و احوالش در نخستین روزهای کاری‌ خود به عنوان سرمربی بارسلونا عنوان کرد: از روز نخست، شور و اشتیاقی که اعضای تیم، هواداران و رئیس باشگاه دارند احساس کردم. اینجا همه وقف تیم هستند و تمام توان‌شان را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند، البته این مسئولیت و کار ما را سخت‌تر می‌کند چون باید جواب در حدی بازی کنیم که در خور این اشتیاق و از خودگذشتگی باشد تا بتوانیم یک سطح دیگر باشگاه را بالا ببریم. نمی‌دانم آیا در انجام این کار موفق خواهیم شد یا نه اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

فلیک ادامه داد: زمانی که تصمیم گرفتم مربی شوم، سبک بازی بارسلونا را به عنوان سبکی که می‌خواهم تیم‌های ارائه کنند انتخاب کردم، چون آنها واقعاً زیبا بازی می‌کنند. شما می‌توانید ببینید که بازیکنان چگونه در این تیم رشد می‌کنند.

انتهای پیام/