تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724731
شناسه : 3724731
تاریخ :
کشف جلیقه‌های حاوی ۲۸ کیلوگرم شیشه در اصفهان/ ۵ نفر دستگیر شدند اقتصاد ایران: اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله ۲۸ کیلویی شیشه و دستگیری پنج نفر در این رابطه خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران کلانتری نیک آباد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر با اجرای طرح ایست و بازرسی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی آن را بازرسی کردند و در نتیجه موفق به کشف جلیقه‌های حاوی مواد مخدر صنعتی شیشه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در این عملیات در مجموع ۲۸ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه کشف و ۵ نفر دستگیر شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی انتقال یافتند.

سرهنگ بساطی ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.