تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724729
شناسه : 3724729
تاریخ :
تیم نساجی روند روبه رشدی داشته است/ وجود ۸ ورزشکار المپیکی اقتصاد ایران: ساری - استاندار مازندران گفت: نساجی از تیم های خوب فوتبال کشور بوده و طی سال های اخیر روند روبه رشدی داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعدازظهر شنبه در حاشیه جلسه با مسؤولان تیم نساجی با بیان اینکه نساجی از تیم‌های خوب فوتبال به شمار می‌رود و در فصل گذشته نیز خوب درخشیده است، گفت,: تیم نساجی مازندران طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات فراری تیم نساجی را پیگیری کردیم، گفت: همچنین با وزیر ورزش برای رفع مشکلات و حمایت از این تیم رایزنی شده است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در حوزه ورزش ظرفیت بسیار بالایی دارد، گفت: عنوان نمونه شهر بابل طب تنیس روی میز کشور محسوب می‌شود و برنامه‌ای باید برای بررسی فراز و فرود تیم‌های ورزشی در استان تهیه شود.

استاندار مازندران تهیه برنامه با نگاه دیپلماسی و اقتصاد ورزش را در استان ضروری دانست و درباره تیم نساجی گفت: در حال حاضر مالک تیم نساجی با قوت به کار خود ادامه می‌دهد و اگر هم قرار باشد تیم واگذار و یا انتقال داده شود باید برنامه‌ریزی کامل صورت گیرد.

وی همچنین به نیازهای ورزشگاه وطنی اشاره و اضافه کرد و گفت: در دولت سیزدهم به این ورزشگاه توجه ویژه‌ای شده است.

نوری معرفی زمین دوم و تهیه زمین دوم برای تمرین را از جمله خواسته‌ها و مطالبات بیان کرد و گفت: مسئولان استان مکلف شدند که نسبت به تأمین آن اقدام کنند.

وی فرماندار قائمشهر را مسئول پیگیری مسائل مربوط به باشگاه نساجی معرفی کرد و گفت: قرار شد هر ۱۵ روز یکبار در دفتر من جلسه پیگیری مصوبات تشکیل شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه برای حمایت از ورزش در استان مصمم هستیم، ادامه داد: خوشبختانه در استان مازندران ۸ ورزشکار المپیکی وجود دارد و هر کدام افتخاری برای کشور محسوب می‌شوند.

وی ظرفیت مازندران را در حوزه ورزش قهرمانی بالا دانست.