تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724710
شناسه : 3724710
تاریخ :
خرید تضمینی گندم در قزوین با مشکل مواجه شده است اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: کشاورزان به دلیل کم کاری برخی مدیران با تاخیر در خرید گندم مواجه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی ظهر شنبه با حضور در جمع کشاورزان و گندمکاران استان قزوین اظهار کرد: وضعیت محصول گندم در استان قزوین بسیار خوب است و شاهد رشد دو تا دو و نیم برابری تولید محصول گندم هستیم.

وی افزود: اما از سوی دیگر کشاورزان به دلیل کم کاری برخی مدیران با تأخیر در خرید گندم مواجه هستند و این در حالی است که تأخیر در خرید گندم باعث آسیب رسیدن به محصول می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه عدم دریافت گندم از سوی تعاونی روستایی و جهاد کشاورزی موجب اعتراض شدید کشاورزان شده است.

محمدبیگی از تشکیل جلسه‌ای برای حل این وضعیت خبر داد و عنوان کرد: این موضوع ظرف چند روز آینده باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه تأخیر در خرید تضمینی گندم باعث ورود و جولان دلالان می‌شود، عنوان کرد: نیاز است تا دولت با خرید به موقع و همچنین پرداخت به موقع حق الزحمه گندمکاران از ورود دلالان جلوگیری کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: نیاز است تا خرید گندم از سیلوهای نزدیک به کشاورزان باشد تا هزینه ایاب و ذهاب نیز برای گندم کاران کاهش یابد.