تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724706
شناسه : 3724706
تاریخ :
تقدیر از یک باشگاه ورزشی به دلیل فعالیت در مناطق محروم اقتصاد ایران: در مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌های ایران از یک باشگاه نوپا به علت فعالیت گسترده در حوزه مسوولیت اجتماعی تقدیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌ها با حضور اعضای هیات موسس از جمله مصطفی هاشمی طبا، امیر حسینی رئیس انجمن ورزشی شرکت‌ها و همچنین اعضای کمیته‌های مختلف برگزار شد. در ابتدا این مجمع امیر حسینی از فعالیت‌های انجمن گزارشی داد و در ادامه مصطفی هاشمی طبا به عنوان عضو هیات موسس این انجمن درباره رویکردها و برنامه‌های آتی این انجمن مواردی را مطرح کرد.

علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام و رییس کمیته مسوولیت‌های اجتماعی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱۶ هزار کودک و نوجوان توسط این باشگاه گفت: «از سه سال پیش با سرمایه‌گذاری و حمایت های صورت گرفته، باشگاه مهرعظام فعالیت خود را در کشور شروع کرد و حالا ۱۶ هزار دختر و پسر در ۲۳ استان تحت پوشش باشگاه قرار گرفته‌اند و در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی آموزش می‌بینند. حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حمایت از قشر آسیب‌پذیر که استعداد ورزشی دارند، از کارهای مهمی است که انجام شده است؛ فعالیتی که می‌تواند الگو سایر هلدینگ‌ها باشد.»

در پایان مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت ها از باشگاه مهرعظام به خاطر توجه ویژه به حوزه مسوولیت اجتماعی و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار تقدیر شد. ریاست هیات مدیره این باشگاه را علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال برعهده دارد.