تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3724687
شناسه : 3724687
تاریخ :
افزایش تقاضا برای جراحی زیبایی صورت اقتصاد ایران: فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی گفت: تقاضا برای جراحی صورت رو به افزایش است، اشخاصی که دچار بدشکلی‌ ذاتی بوده و یا کمبود اعتماد به نفس داشته از جمله افرادی هستند که خواهان جراح زیبایی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدی فوق تخصص جراحی پلاستیک و عضو انجمن بین‌المللی جراحان پلاستیک در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: برخی افراد فاقد صلاحیت به صورت زیرزمینی و با هزینه کمتر اقدام به انجام جراحی زیبایی می‌کنندو تنها گروهی که می‌تواند از عنوان جراحی زیبایی استفاده کند، فوق تخصص پلاستیک و زیبایی است و از رسانه‌ها تقاضا داریم به مردم اطلاع رسانی لازم را در این زمینه انجام دهند.

احمدی افزود: از آنجایی که صورت بزرگترین دارایی هر فرد است، باید قبل از انجام جراحی درباره پزشک مربوطه تحقیق شود زیرا اینستاگرام منبع تأیید کننده نیست.

وی با تاکید بر اینکه پزشک باید تشخیص دهد که چه کسی نیاز واقعی به جراحی دارد، مطرح کرد: پس از کرونا و به دلیل افزایش ارتباطات تصویری بین افراد، تقاضا برای جراحی زیبایی از زیبایی بدن به سمت زیبایی صورت تمایل یافته به طوری که این تقاضا به صورت جهانی افزایش یافته است به طوری که در فضای مجازی نیز شاهد رواج تبلیغات جراحی زیبایی هستیم.

این فوق تخصص جراحی از افزایش تقاضای جراحی زیبایی از سوی اتباع بیگانه در ایران برای انجام عمل جراحی پلاستیک و گفت: تغییر چشم مردم افغان با عمل جراحی قابل انجام نیست و نژاد هر فرد قابل تشخیص است.

احمدی با بیان اینکه تقاضا برای جراحی صورت رو به افزایش است، اظهار داشت: این تقاضا از طیف‌های گوناگون مطرح می‌شود؛ اشخاصی که دچار بدشکلی ذاتی بوده و یا کمبود اعتماد به نفس داشته و یا دچار بیماری خود زشت انگاری هستند و یا افرادی که به علت فرایند پیری، می‌خواهند صورتشان را جوان‌تر کنند، از جمله افرادی هستند که خواهان جراح زیبایی هستند.

وی با اشاره به افرادی که به دلیل انجام جراحی توسط افراد فاقد صلاحیت دچار عوارض شده‌اند، بیان داشت: این افراد برای رفع مشکلات خود به متخصصان جراحی پلاستیک مراجعه می‌کنند زیرا افراد غیر صلاحیت مطب‌های خود را دائم تغییر می‌دهند و قابل شناسایی نیستند.