تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724663
شناسه : 3724663
تاریخ :
مردم زنجیره در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش تعیین کننده دارند اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مردم زنجیره در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش تعیین کننده دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (۳۰ تیرماه) با سران و پیشکسوتان و اعضای ستاد مردمی یادواره شهدای روستای زنجیره دیدار و گفتگو کرد.

سردار حسینی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور سران و معتمدین روستای زنجیره با اشاره به اثبات رسیدن حضور پررنگ مردم زنجیره در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: مردم زنجیره، کوچک و بزرگ در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش تعیین کننده داشته‌اند که این حضور پررنگ و مشارکت بالای مردم این خطه در این مناسبت‌ها بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه زنجیره یک روستای تفریحی آمیخته با مسائل معنوی است بیان کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم در می‌یابیم که چه فراز و نشیب‌هایی در انقلاب اسلامی رخ داده است و مردم زنجیره با برگزاری یادواره شهدا در برهه‌های مختلف تاریخ، به زیبایی، تاریخی ماندگار را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت رسانده‌اند.