تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724652
شناسه : 3724652
تاریخ :
درخشان: علیپور و احمدزاده خریدهای خوبی بودند اقتصاد ایران: سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، مدیران این باشگاه تا الان خریدهای خوبی انجام داده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره سه بازیکن جدیدی که به پرسپولیس اضافه شده‌اند، گفت: پرسپولیس تا اینجا خریدهای خوبی انجام داده است و امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن باکیفیت دیگر، لیست تیم تکمیل شود. دفاع راست خارجی پرسپولیس عملکرد خوبی در سال‌های گذشته داشته است و فرشاد احمدزاده و علی علیپور هم بازیکنانی هستند که قبلاً در پرسپولیس بازی کرده‌اند و می‌توانند بیشتر از گذشته به پرسپولیس کمک کنند. آنها خریدهای خوبی بودند و از طرفی می‌دانند که توقعات هواداران چقدر بالاست. امیدوارم خریدهای جدید پرسپولیس بتوانند به این تیم کمک کنند.

 

وی راجع به جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از پرسپولیس تأکید کرد: آنها برای این تیم زحمت کشیدند و نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس داشتند. نمی‌توان بازیکنی را برای ماندن در پرسپولیس مجبور کرد و آنها حق داشتند تا برای آینده‌شان تصمیم بگیرند. پرسپولیس هم باشگاه بزرگی است، مگر همین چند سال پیش بازیکنانی مثل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان، نوراللهی، بشار رسن و ... از این باشگاه جدا نشدند، آیا پرسپولیس ضربه خورد؟ مطمئن باشید پرسپولیس با جدایی چند بازیکن ضربه نمی‌خورد و قطعاً بازیکنان فعلی تیم انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس در پست دروازه‌بان، دفاع چپ و هافبک نیاز به بازیکن دارد، ضمن اینکه فکر می‌کنم برای حضور در لیگ نخبگان آسیا و موفقیت در این جام باید یک مهاجم خارجی سطح بالا هم جذب شود.

درخشان در مورد اینکه آیا به موفقیت پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی خوش‌بین است، اظهار داشت: باید خوش‌بین باشیم. گاریدو در حال حاضر مثل یک هندوانه دربسته است و نمی‌توان از حالا قضاوتی قطعی داشته باشیم. باید به او کمک کنیم تا کارش را به بهترین شکل انجام دهد.

انتهای پیام/