تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724628
شناسه : 3724628
تاریخ :
لزوم پرداختن به روضه‌های خانگی کرمان در اجلاسیه پیرغلامان حسینی اقتصاد ایران: کرمان- دبیر بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی گفت: پرداختن به روضه‌های خانگی کرمان در راستای برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی بسیار حائز اهمیت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عرفان خداپرست، پیش از ظهر شنبه در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، اظهار کرد: آئین رونمایی از پوستر اجلاسیه در هفته جاری برگزار می‌شود.

خداپرست افزود: پرداختن به روضه‌های خانگی کرمان در راستای برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: کرمان باید در این رویداد دیده شود و انتظار می‌رود رسانه‌ها، خانه‌هایی که باحضور پیرغلامان بازدید می‌شود را پوشش دهند.

دبیر بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی سپس یادآور شد: در این اجلاسیه، میهمانانی از ۱۲ کشور از جمله کشورهای اسلامی، اروپایی و آفریقایی حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: جهت افزایش ضریب انتشار محتوای تولید شده پیرامون اجلاسیه، هم‌افزایی لازم بوده و این اقدام نیازمند کار عملیاتی است.

خداپرست بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی در این اجلاس تاکید کرد و افزود: شرایط باید برای حضور مردم در برنامه‌های این رویداد فراهم شود.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام سعید شهابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به اعتقاد ما، کار برای امام حسین علیه السلام مردمی است.

شهابی افزود: با چنین اعتقادی، بایستی بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی نیز کاملاً مردمی برگزار و عموم مخاطبان فراخوانده شوند.