تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724619
شناسه : 3724619
تاریخ :
زیرساخت‌های ورزش صبحگاهی تقویت شود اقتصاد ایران: همدان- رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: زیرساخت و زمین‌های ورزشی در سطح بوستان‌های شهر همدان باید تقویت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی اظهار کرد: ۶۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان در سطح شهر همدان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه زیرساخت‌های ورزش صبحگاهی در سطح بوستان‌های شهر همدان بسیار ضعیف است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به گلایه‌های ورزشکاران ورزش صبحگاهی گفت: یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت ورزش شهروندان است.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: متأسفانه اکثر بوستان‌های شهر یا فاقد لوازم ورزشی بوده یا بسیار مستهلک و غیرقابل استفاده شده‌اند و شهرداری در این زمینه کوتاهی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری چندین جلسه با شهردار همدان بیان کرد: متأسفانه به تمام قول‌هایی که جهت حمایت از ورزش‌های همگانی و ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی به ما داده‌اند تا به امروز بی‌تفاوت بوده‌اند و ما در عمل هیچ اقدامی را ندیده‌ایم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی عنوان کرد: در همین استان‌های اطراف ما زمین‌های ورزشی برای شهروندان در پارک‌ها ایجاد شده اما همدان همچنان اندر خم یک کوچه است.

وی با درخواست از شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتظار داریم اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز در قبال هیئت ورزش‌های همگانی و شهروندان احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با اشاره به اختصاص بودجه شهرداری به ورزش گفت: متأسفانه هزینه این اعتبار بگونه‌ای بوده که همه شهروندان از آن منتفع نمی‌شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان عنوان کرد: نه باید تنها طیف و گروه خاصی در شهر از این اعتبار بهره ببرند و باید در این زمینه نظارت جدی صورت بگیرد.

وی با اشاره به ضعف دستگاه ورزش بیان کرد: متأسفانه با واگذاری تمام سالن‌های ورزشی سطح شهر به بخش خصوصی، ورزش صبحگاهی سهمی از سالن‌های ورزشی ندارد.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: انتظار داریم طبق مصوبات شورای عالی ورزش، سالن‌های ورزشی از ۶ صبح در اختیار ورزشکاران ورزش صبحگاهی قرار بگیرد.