تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724602
شناسه : 3724602
تاریخ :
فرستاپن: بارسلونا در هر وضعیتی باشد، طرفدارش خواهم ماند اقتصاد ایران: قهرمان مسابقات فرمول یک اعتراف کرد که در میان تیم‌های فوتبال باشگاهی اروپایی طرفدار آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس فرستاپن راننده هلندی تیم فرمول یک ردبول و قهرمان سه فصل اخیر این مسابقات، در گفت‌و‌گو با نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا بار دیگر تأکید کرد که طرفدار دو‌آتشه تیم فوتبال بارسلونا است و ناکامی‌های چند فصل گذشته این تیم از علاقه او به آبی‌و‌اناری‌ها کم نکرده است.

فرستاپن گفت: بارسلونا هر وضعیتی داشته باشد و هر اتفاقی برایش بیفتد من همیشه طرفدارش خواهم بود اما فکر می‌کنم که درباره وضعیت فعلی این تیم باید واقع‌بین بود. به نظر من فصل پیش رو هم برای بارسا فصل سختی خواهد بود چون باز هم باید با رئال مادرید رقابت کند و شکست دادن این رئال مادرید با مهره‌هایی که دارد و تازه خریده کار سختی است.

فرستاپن که در تیم‌های باشگاهی کشورش طرفدار پی‌اس‌وی‌ آیندهوون است، از نشریه موندودپورتیوو هدیه‌ای ارزشمند گرفت که او را به وجد آورد؛ پیراهن رونالد کومان در فینال لیگ قهرمانان سال 1992 که با آن گل منجر به قهرمانی بارسلونا را وارد دروازه سامپدوریا کرد. او هنگام دریافت این پیراهن گفت: این هدیه به خاطر تاریخی پشت این پیراهن قرار دارد، بسیار خاص است. خدای من! این واقعاً فوق‌العاده و زیباست. همان پیروزی که کومان گل قهرمانی را زد و یوهان کرایف سرمربی تیم بود. بله. واقعاً استثنایی است. بسیار متشکرم.

ماکس فرستاپن , تیم فوتبال بارسلونا ,

انتهای پیام/