تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724596
شناسه : 3724596
تاریخ :
با پرسپولیس دنبال حل مشکل میزبانی ورزشگاه تختی می‌رویم اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: قرار شد با پرسپولیس به حل مشکلات میزبانی ورزشگاه تختی کمک کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید سمیعی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های استادیوم آزادی برای میزبانی، اظهار داشت: امروز بنابر دعوت ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه حضور برای بررسی آماده‌سازی ورزشگاه آزادی و تختی حضور پیدا کردیم. باشگاه استقلال، استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه شماره یک و ورزشگاه تختی را به عنوان ورزشگاه شماره ۲ خود معرفی کرده است.

وی افزود: باید دید آیا این ورزشگاه‌ها برای آغاز لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده می‌شوند. با تمام تلاش دوستان به ویژه آقای تاج که هر روز مسائل را پیگیری و رصد می‌کند و همچنین تلاش و پیگیری مجدانه وزیر ورزش و شرکت توسعه و تجهیز ممکن است استادیوم آزادی در زمان مقرر آماده نشود و بازی‌های استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان دچار مشکل شود.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: از این رو قرار شد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به آماده‌سازی استادیوم تختی کمک کنند تا این ورزشگاه برای بازی اول استقلال آماده شود. همچنین قرار است با کار و تلاش شبانه‌روزی، استادیوم آزادی برای لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده شود. امیدواریم با همکاری و هماهنگی تمام اعضای کمیته‌ها و فدراسیون مشکلی برای برگزاری لیگ برتر و لیگ نخبگان نباشد.