تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724586
شناسه : 3724586
تاریخ :
طرح «شهید عجمیان۲» با بهسازی ۱۶۷۰ مدرسه کم برخوردار اجرایی می‌شود اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در طرح شهید روح الله عجمیان ۲، ۱۶۷۰ مدرسه نوسازی و شاداب سازی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر شوشتری صبح شنبه در مراسم افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲ (نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار) که به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور وبیناری وزیر آموزش و پرورش در اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه برگزار شد؛ اظهار کرد: در روزهای اخیر دولت سیزدهم شاید رونمایی‌ها و افتتاح‌هایی هستیم که به سرعت انجام می‌شود اما هرکدام از این پروژه‌ها کارهای بزرگی هستند که باید برای هرکدام یک کتاب نوشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با کمک یکدیگر می‌توان بسیاری کارها را با کمترین هزینه انجام داد که به نفع همه باشد و کار جهادی یکی از این کارهاست، کسی که در اردوهای جهادی شرکت می‌کند هم می‌سازد هم ساخته می‌شود.

وی افزود: مردمی‌سازی، همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف آن است.

شوشتری بیان کرد: در سال گذشته و در طرح شهید عجمیان ۱ بیش از ۱۴۰۰ مدرسه بهسازی و نوسازی شد و امسال در طرح شهید روح الله عجمیان ۲، ۱۶۷۰ مدرسه نوسازی و شاداب سازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: اطلاع رسانی اینگونه کارهای جهادی می‌تواند در توسعه و گسترش آنها نقش داشته باشد.

وی بیان کرد: وقتی از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم، اقدامات بزرگی برای همه مدارس در همه زمان‌ها می‌توانیم انجام دهیم.