تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724487
شناسه : 3724487
تاریخ :
ورود جدی تعزیرات به تخلفات نانوایان در زاهدان اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از برخورد جدی تعزیرات حکومتی با نانوایان متخلف خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده کم فروشی در وزن چانه به ارزش ۴۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین از محکومیت نانوایی متخلف به اتهام عرضه خارج از شبکه آرد خبر داد و گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۳۳ کیسه آرد حمایتی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم تعزیرات حکومتی زاهدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت‌های اعتباری، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری بیان کرد: این نانوایی در بازه زمانی کمتر از چهار ماه با استفاده از ۱۹ کارت اعتباری اقدام به خروج دو هزار و ۱۱۷ عدد قرص نان کرده است.