تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724485
شناسه : 3724485
تاریخ :
اجرای طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن /توقیف۳۷ دستگاه وسیله نقلیه اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با تخلفات رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا عباسی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد با وسایل نقلیه هنجارشکن آلودگی صوتی، تخلفات حادثه ساز و طرح ارتقای امنیت و آرامش در تیرماه در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر بیرجند به اجرا درآمد.

وی بیان داشت: طرح ارتقا امنیت و آرامش در شهر با حضور تیم‌های گشت‌های پلیس راهور و با همکاری یگان‌های انتظامی در خیابان‌های سطح شهر بیرجند اجرا شد و مأموران نسبت به برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن اقدام کردند که در این رابطه ۷۵ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد ۳۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند؛ خاطر نشان کرد: تعداد ۲ دستگاه خودرو نیز به صورت سیستمی توقیف شده است.

سرهنگ عباسی ضمن قدردانی از رانندگانی که قوانین و مقررات را رعایت کرده و به حقوق شهروندان احترام می‌گذارند؛ با اشاره به اجرای مستمر این طرح‌ها، تصریح کرد: پلیس با رانندگان متخلف و هنجارشکن بدون اغماض برخورد خواهد کرد.