تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724479
شناسه : 3724479
تاریخ :
کارکردهای مسجد در جامعه تبیین شود اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم با بیان اینکه مسجد از صدر اسلام تاکنون پایگاه مهمی برای جامعه اسلامی به شمار می‌رفته است گفت: باید این پایگاه محوری تقویت و کارکردهای آن در جامعه به خوبی تبیین شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر شنبه در نشست کانون فرهنگی مساجد شهرستان تنگستان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش عنوان داشت: کار و تلاش مجموعه ستادی کانون‌های فرهنگی مساجد استان بوشهر طی سه سال گذشته در زمینه کارهای فرهنگی بسیار خوب و با ارزش بوده است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: در گام دوم انقلاب مجموع حرکت جوانان مؤمن انقلابی نباید نادیده گرفته و کارهای تک تک کانون‌های فرهنگی کارهای بسیار خوبی است که جهش داده به صدور انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها است.

وی یاد آور شد: مسجد از صدر اسلام تاکنون پایگاه مهمی برای جامعه اسلامی به شمار می‌رفته است و باید این پایگاه محوری تقویت و کارکردهای آن در جامعه به خوبی تبیین شود.

پهلو زاده افزود: در مسجد نهادهای مختلفی در حال فعالیت هستند که هریک از این نهادها از جمله کانون‌های مساجد، هیأت امنا و بسیج علاوه‌بر اینکه باید در حیطه خود به ایفای نقش بپردازند اما می‌طلبد تا در پیشبرد بهتر امور مسجد با یکدیگر هم‌افزایی کنند.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: در بحث بودجه‌های فرهنگی باید نگاه بیشتر بر این روند ایجاد شود تا بتوان کارهایی که نیاز است انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته مسابقات استانی قرآن در شهرستان برگزار شده ادامه داد: تلاش می‌شود سال جاری نیز این مسابقات در سطح تنگستان برگزار و همچنین نشان قرآنی معتقد اهرمی انجام شده است.