تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724443
شناسه : 3724443
تاریخ :
لورکوزن در تلاش برای جذب مدافع پیشین لیورپول اقتصاد ایران: مدافع پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید احتمالاً به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان ژابی آلونسو ملحق خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوئل ماتیپ که در پایان فصل اخیر به حضور 8 ساله‌اش در لیورپول پایان داد، ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به بوندس‌لیگا بازگردد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس آلمان؛ باشگاه بایرلورکوزن در حال انجام مذاکرات سطح بالایی برای به خدمت گرفن ماتیپ 32 ساله به عنوان بازیکن آزاد است. مدافع پیشین شالکه اخیراً چندین پیشنهاد دریافت کرده، اما بایرلورکوزن و ژابی آلونسو به شدت خواهان حضور او در این تیم هستند.

این مدافع آلمانی‌الاصل که در رده ملی برای تیم ملی فوتبال کامرون بازی کرده، در سال 2016 به عنوان بازیکن آزاد از شالکه به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید پیوست و در این هشت سال در 201 بازی برای این تیم به میدان رفت و آمار 11 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشت.

ماتیپ در این مدت به لیورپول برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/