تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724421
شناسه : 3724421
تاریخ :
بهره‌مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در لردگان اقتصاد ایران: لردگان-مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده در قالب ۱۷ هزار نفر از خدمات کمیته امام خمینی (ره) در شهرستان لردگان بخش مرکزی استفاده می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده در قالب تقریباً ۱۷ هزار نفر از خدمات کمیته امام خمینی (ره) در شهرستان لردگان بخش مرکزی استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: در هیچکدام از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری خانواده‌ای که تحت عنوان پشت نوبتی برای دریافت خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد، وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش‌های رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بخش مسکن برای محرومان خصوصاً در روستاها، ادامه داد: شهرستان لردگان یکی از شهرستان‌هایی است که در آن متقاضیان مسکن مددجو در حال صفر شدن است.

محمدی عنوان کرد: مسکن محرومان در روستاهای چهارمحال و بختیاری به ویژه لردگان با استفاده از ظرفیت خیران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن در حال انجام و تکمیل است.