تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724408
شناسه : 3724408
تاریخ :
جریمه ۳۰۰ هزار دلاری در کمین فوتبال ایران اقتصاد ایران: در صورتی که ورزشگاه آزادی مطابق دستورالعمل های کنفدراسیون فوتبال آسیا بازسازی نشود، فدراسیون فوتبال با جریمه ای سنگین رو به رو می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از الزامات‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبان تیم‌های ملی و باشگاه‌ها در رقابت‌های بین‌المللی، بازسازی ورزشگاه‌ها مطابق دستورالعمل‌های از پیش تعیین شده است و در همین خصوص فدراسیون فوتبال تمام باشگاه‌ها را ملزم به رعایت قوانین AFC کرده است و طبق اعلام مسئولان این فدراسیون و سازمان لیگ تا زمانی که ورزشگاه‌ها بازسازی نشوند امکان آغاز مسابقات لیگ برتر وجود ندارد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه امروز شنبه ۳۰ تیر، که پیرامون فصل جدید مسابقات لیگ برتر با حضور مسئولان شرکت توسعه و تجهیز و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد به اهمیت بازسازی ورزشگاه‌ها تاکید و اشاره کرد: اگر نمایندگان AFC در بازدید خود از ورزشگاه آزادی و… ایراداتی که پیش از این اعلام کرده بودند را دوباره بگیرند، جریمه ۳۰۰ هزار دلاری، محرومیت از میزبانی و همچنین ۳ بر صفر بازنده اعلام شدن در کمین تیم ملی و باشگاه‌های ایرانی خواهد بود.

او ادامه داد: ما هدفمان بازسازی تمامی ایرادهای ورزشگاه آزادی است اما بخش‌های CIP، VIP و جایگاه خبرنگاران از اولویت قرار دارند.