تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724402
شناسه : 3724402
تاریخ :
برگزاری دوره هنر رزمی در تهران اقتصاد ایران: دوره هنر رزمی نیرو با حضور استاد امیر لطفی آزاد، بنیانگذار این رشته در ایران و جمعی از مربیان ارشد و برجسته این رشته برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در این استاژ که به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت هنرجویان نیرو برگزار شد، استاد لطفی آزاد به ارائه آموزش‌ها و نکات کلیدی این رشته، با تمرکز بر سیستم تنفس و تنفس صحیح در حین انجام حرکات، پرداخت.

همچنین مربیان حاضر در این دوره، تجربیات و آموزه‌های خود را در خصوص هماهنگی تنفس با حرکات و تاثیرات آن بر قدرت و کارایی رزمی، با هنرجویان به اشتراک گذاشتند.

هنر رزمی نیرو، یک سیستم دفاع شخصی و رزمی ایرانی است که بر پایه حرکات طبیعی بدن انسان و هماهنگی آن با سیستم تنفس بنا شده است. این رشته به دلیل کاربردی بودن، سهولت یادگیری و تمرکز بر تنفس صحیح، در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

حضور در این استاژ فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به هنر رزمی نیرو از سراسر کشور بود تا از آموزش‌های استاد لطفی آزاد و سایر مربیان برجسته این رشته در خصوص سیستم تنفس و تنفس صحیح در حین انجام حرکات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/