تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724397
شناسه : 3724397
تاریخ :
المپیاد ورزشی سمپاد بعد از سال‌ها وقفه برگزار می‌شود اقتصاد ایران: شهرکرد-معادن برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از برگزاری المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان بعد از سال‌ها وقفه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد فتحی نژاد در حاشیه بازدید از المپیاد ورزشی مدارس سمپاد کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان یکی از رویدادهای محبوب و مورد استقبال دانش‌آموزان سمپاد در سال‌های گذشته بوده است.

معادن برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور افزود: این المپیاد به دلایلی چون شیوع بیماری کرونا چندین سال برگزار نشد اما بعد از احیای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، طراحی برخی برنامه‌های تمام ساحتی آغاز شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های ذکر شده شامل انواع فعالیت‌هایی است که در همه ابعاد تربیتی می‌توان انجام داد که المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان ازجمله رویدادهای مهم در این خصوص است.

فتحی نژاد عنوان کرد: بعد از حدود ۱۳ سال تصمیم گرفته شد المپیادهای ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کشور برگزار شود.

معادن برنامه‌ریزی و مدیریت مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور اضافه کرد: برگزاری این المپیاد ورزشی از زوایای مختلفی قابل توجه است، ایجاد شور، شوق، اشتیاق و فضای رقابتی و رفاقتی در بین دانش‌آموزان سمپاد، تشکیل شبکه دانش‌آموزی از استان‌های مختلف و… ازجمله این موارد است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری المپیاد ورزشی مدارس استعداد درخشان در شهرکرد، اهداف دیگری نیز دنبال می‌شود، اضافه کرد: دانش‌آموزان از نقاط مختلف خود را به چهارمحال و بختیاری می‌رسانند و می‌توانند با زیبایی‌های و فرهنگ این استان آشنا شوند این مهم از نظر سازمان به نوعی آموزش حساب می‌شود.