تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724369
شناسه : 3724369
تاریخ :
ضرورت کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در یزد/ برخورد با ادارات پرمصرف اقتصاد ایران: یزد- شرکت توزیع نیروی برق یزد، از مشترکان خواست به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تأمین برق، مصارف خود را حداقل ده درصد کاهش دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، با ورود موج جدید گرما در کشور، شرکت توزیع نیروی برق یزد، در اطلاعیه‌ای از مشتریان درخواست کرد به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تأمین برق، مصارف خود را حداقل ده درصد کاهش دهند.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال فرارسیدن موج جدید گرما در کشور پیش بینی می‌شود مصرف برق طی هفته جاری به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد. علیرغم به کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی، حفظ پایداری شبکه بدون همراهی مشترکان امکان پذیر نخواهد بود؛ لذا از مشترکان توزیع برق یزد در خواست می‌شود طی هفته پیش رو با کاهش حداقل ده درصدی مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۱ تا ۱۷ خادمان صنعت برق کشور را در تأمین انرژی مورد نیاز تمامی هموطنان یاری کنند.

اطلاعیه می‌افزاید: همچنین به اطلاع مشترکان اداری شهر یزد می‌رساند رصد و پایش وضعیت مصرف برق این دسته از مشترکان و برخورد با اداراتی که مصوبه ابلاغی هیأت دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق را رعایت نکنند طی هفته جاری تشدید خواهد شد.