تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724368
شناسه : 3724368
تاریخ :
ایجاد سازش در پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی در اردبیل اقتصاد ایران: اردبیل_معاون قضائی دادگستری کل استان اردبیل گفت: در راستای پویش «به عشق امام حسین(ع) می بخشم» سازش در پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی در اردبیل انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام سیدحسین علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یکی از جلوه‌های عاشورای حسینی و یکی از فضائل اخلاقی ائمه اطهار (ع) بخشش و عفو است، اظهار کرد: نهضت حسینی (ع) مبتنی بر عفو، گذشت و دوری از رویکردهای انتقام جویانه است.

وی خاطرنشان کرد: شخصی که از حق مسلم خود گذشت می‌کند هم نزد خداوند پاداش دارد و هم سبب گسترش فضیلت اخلاقی گذشت در جامعه می‌شود که در همین راستا شوراهای حل اختلاف و ستاد صبر استان اردبیل به عنوان نهادی در راستای گسترش فرهنک صلح، سازش و بخشایش توانسته اند اقدامات ارزشمندی انجام دهند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره به اینکه شوراهای حل اختلاف با اجرای پویش‌های معنوی و استفاده از متنفذین پرونده‌هایی را که به این نهادها وارد می‌شوند را با سازش مختومه می‌کند، گفت: پرونده‌ای مالی به ارزش ۹۷۰ میلیون تومانی به شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل برای سازش ارجاع شد که نهایتاً با برگزاری چندین جلسه صلح و سازش و میانجی گری توسط اعضای پرتلاش این شعبه زمینه برای صلح و سازش فراهم شد.

حجت الاسلام علوی بیان کرد: خواهان پرونده از کل مبلغ ۹۷۰ میلیون تومانی به عشق امام حسین (ع) گذشت کرد و این پرونده در شورای حل اختلاف اردبیل مختومه شد.