تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3724333
شناسه : 3724333
تاریخ :
راسل: برای راننده اسم تیم مهم نیست/ می‌شد همیلتون نرود اقتصاد ایران: جورج راسل مابراز اطمینان کرد؛ لوئیس همیلتون با توجه به نتایج کنونی، تیم مرسدس را به مقصد فراری ایتالیا ترک نمی‌کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ جورج راسل، راننده انگلیسی مرسدس ابراز اطمینان کرد که هم تیمی‌اش لوئیس همیلتون اگر می‌دانست که تیم به شکل مناسبی در می‌آید، با فراری قرارداد امضا نمی‌کرد.

جورج راسل اظهار داشت: اگر عملکرد تیم قبلا هم مثل الان بود، لوئیس همیلتون نمی‌رفت. اطمینان دارم که او هرگز مرسدس را ترک نمی‌کرد و اینجا می‌ماند. در سال 2026 موتور مرسدس واقعاٌ قوی خواهد بود و هر کاری که با سوخت انجام می‌دهیم، عالی به نظر می‌رسد. ما برای یکی دو سال آینده خوش‌بینی زیادی داریم. اگرچه چند سال گذشته سخت بوده اما اکنون واقعاً شتاب خوبی داریم.

راننده مرسدس افزود: فکر می‌کنم هر کسی در مقطعی خواهان تغییر است. لوئیس همیلتون 12 سال اینجا بوده و دستاوردهای زیادی با تیم داشته است. فکر می‌کنم برای او هیجان‌انگیز است اما اگر تیمی که در آن حضور دارید در مسابقات برنده می‌شود و همه چیز در آینده عالی به نظر می‌رسد، شما فقط می‌خواهید در سریع‌ترین خودرو باشید، مهم نیست این تیم چه نامی دارد.

لوئیس همیلتون در پایان فصل جاری فرمول یک با ترک مرسدس راهی فراری ایتالیا خواهد شد.

انتهای پیام/