تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724328
شناسه : 3724328
تاریخ :
آئین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی برگزار می‌شود اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین تجلیل از ورزشکاران نام‌آور و قهرمان در استان خبر داد و گفت: این افراد افتخارآفرینی بسیاری داشته و شایسته تقدیر هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود سلیمی پیش از ظهر امروز شنبه در شورای ورزش استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران باعث ایجاد انگیزه و تقویت روحیه در بین قشر ورزشکار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت حمایت از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی، افزود: نام‌آوران و قهرمانان ورزشی در میادین بین‌المللی پرچم کشور عزیزمان را برافراشتند و قابل تحسین هستند.

وی ادامه داد: با همدلی، هم‌افزایی و تعامل همکاران اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری آئین تجلیل از ورزشکاران نام‌آور و قهرمان در استان برگزار می‌شود.

سلیمی عنوان کرد: آئین تجلیل از ورزشکاران در راستای قدردانی از زحمات، تلاش و مدال‌آوری قهرمانان و نام‌آوران ورزشی است که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش‌درخشیدند و برای این استان و کشورمان افتخارآفرینی کردند و شایسته تقدیر هستند.

در ادامه این نشست عبدالله جهانبخشی، معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار نام‌آور و قهرمان در سراسر استان تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه آئین تجلیل قهرمانان و نام‌آوران ورزشی در استان خاطرنشان کرد: در این آئین ورزشکاران قهرمان استان که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ افتخارآفرینی کردند، تجلیل می‌شوند.