تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3724318
شناسه : 3724318
تاریخ :
افزایش بی‌سابقه مهاجرت/صهیونیست‌ها برای همیشه منطقه راترک می‌کنند اقتصاد ایران: یک روزنامه عبری زبان به افزایش بی سابقه فرار صهیونیست‌ها از اراضی اشغالی پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه عبری زبان «تایمز آو اسرائیل» در گزارشی فاش کرد تعداد صهیونیست‌هایی که اراضی اشغالی را از تاریخ ۷ اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون برای همیشه ترک کرده‌اند افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است که بر اساس آمارهای دفتر آمارگیری مرکزی رژیم صهیونیستی، میزان مهاجرت همیشگی میان صهیونیست در اکتبر ۲۰۲۳ در مقایسه با اکتبر ۲۰۲۲، ۲۵۸ درصد افزایش یافته است.

این افزایش آمار مهاجرت در اراضی اشغالی یک ماه بعد از آغاز جنگ علیه نوار غزه شروع شد به طوری که ۳۰ هزار صهیونیست در مدت میان ماه نوامبر ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ این منطقه را برای همیشه ترک کرده‌اند.

این در حالی است که اراضی اشغالی علاوه بر حملات نیروهای مقاومت، شاهد اعتراضات داخلی علیه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی و تشدید اختلافات سیاسی است. در ماه ژوئن گذشته رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دولت کانادا به صهیونیست‌ها پیشنهاد مهاجرت به این کشور را داده است.