تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724302
شناسه : 3724302
تاریخ :
کشف بیش از ۵ کیلو تریاک در کاشمر  اقتصاد ایران: کاشمر- فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف بیش از پنج کیلو تریاک در کاشمر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مشهدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در راستای کشف ۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر خرید و فروش و توزیع مواد مخدر توسط فردی سودجو در یکی از نقاط مرکزی شهرستان کاشمر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات میدانی و رصد و پایش نامحسوس متهم، صحت خبر را تأیید و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند متهم را در حال توزیع مواد افیونی در سطح کاشمر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دستگیر و از خودرو وی مقدار ۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان کاشمر به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی عنوان کرد: مأموران انتظامی پس از بازرسی دقیق خودرو موردنظر موفق شدند یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

مشهدی بیان کرد: در این دو عملیات در مجموع، ۳ متهم دستگیر ۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و دو خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مواد مخدر یکی از مأموریت‌های مهم پلیس است و شهروندان با اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌توانند پلیس را در این زمینه یاری و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه پیشنهاد از عملکرد پلیس است.