تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3724266
شناسه : 3724266
تاریخ :
متخلفان صید غیر مجاز در اردل دستگیر شدند اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردل گفت: متخلفان صید غیر مجاز ماهی و زنده‌گیری سهره طلایی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان اردل دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر رجب زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردل در پی گشت و کنترل، متخلفان زنده‌گیری پرندگان وحشی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این متخلفان با حضور در زیستگاه پرندگان، ۷ قطعه سهره طلایی را زنده‌گیری کرده بودند که یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردل با هوشیاری و دقت لازم متخلفان را دستگیر و تحویل مراجع قضائی و انتظامی دادند.

رجب زاده با اشاره به اینکه از این متخلفان، تعدادی قفس و سایر ادوات شکار نیز کشف و ضبط شد بیان داشت: در اقدامی مشابه در حین عملیات گشت و کنترل در حاشیه رودخانه روستای قلعه درویش در شهرستان اردل تعداد ۴۰ قطعه ماهی کپور و دو رشته تور سفره‌ای از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه زنده‌گیری پرندگان به استناد ماده ۱۳ قانون شکار و صید تخلف بوده و با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

گفتنی است: پرندگان با دستور مقام قضائی، توسط محیط‌بانان در زیستگاه خود رهاسازی شدند.