تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3724241
شناسه : 3724241
تاریخ :
تل‌آویو هنوز در شوک است/ مسئول صهیونیست: «اسرائیل دیگر امن نیست» اقتصاد ایران: یک مسئول بلندپایه رژیم صهیونیستی با عنوان کردن سخنانی که نشان از حیرت و سردرگمی نسبت به عملیات پهپادی اخیر یمن دارد اعتراف کرد برتری هوایی این رژیم دیگر مطرح نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یک مسئول بلندپایه رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه عبری زبان کالکالیست اذعان کرد: برتری هوایی ما دیگر مطرح نیست و هر کسی سخنی خلاف این گزاره مطرح کند گمراه شده و دیگران را نیز فریب می‌دهد.

وی در ادامه افزود: عملیات پهپادی نیروهای یمنی اوضاع را به هم ریخت و نشان داد اسرائیل وارد دورانی شده که دیگر در امنیت نخواهد بود. ساکنان این منطقه در معرض حملات هوایی ناگهانی و غافلگیرانه قرار دارند.

شب گذشته نیز نشریه نیویورک تایمز آمریکا توانایی پنهان کاری پهپادهای انتحاری یمن در نفوذ به عمق تل آویو را نشان از جهش محور مقاومت در پیشرفت در صنایع پهپادی خواند.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در خصوص حمله پهپادی اخیر به تل آویو به نقل از کارشناسان نوشت: به نظر می‌رسد پهپادی که به تل آویو حمله کرد نسخه متفاوتی از «صمد ۳» باشد.

نیویورک تایمز سپس این سوال را مطرح کرد که آیا پهپاد فوق‌الذکر نمونه جدیدی از پهپادهای شناسایی گریز است؟

پیش از این، نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کردند: در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و پاسخ به جنایات و نسل‌کشی ارتش اشغالگر صهیونیستی در حق مردم غزه، هدفی مهم را در منطقه اشغالی یافا یا همان تل آویو مورد حمله قرار دادیم.

این حمله با پهپادی جدید به اسم «یافا» انجام شده که قادر به دور زدن سامانه‌های رهگیری دشمن است و توسط رادارها نیز قابل شناسایی نیست و این عملیات کاملاً موفقیت‌آمیز بوده است.