تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3724218
شناسه : 3724218
تاریخ :
رستمی درگذشت دانشجوی جهادی را تسلیت گفت اقتصاد ایران: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در پیامی درگذشت دانشجوی بسیجی محمدحسین دریس را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی درگذشت دانشجوی بسیجی محمدحسین دریس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ (توبه 20)

در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، عروج دانشجوی مخلص محمدحسین دریس موجب تاثر و تالم اینجانب و همکارانمان در مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گردید.این دانشجوی بسیجی که در حین ساماندهی فعالیتهای جهادی به دیدار معبود خویش شتافت نشان داد که می توان در اوج جوانی، هجرت و جهاد و تحصیل را در کنار هم داشت و از محضر خداوند متعال نمره قبولی گرفت.

اینجانب این ضایعه جانسوز را خدمت خانواده محترم، همسنگران ایشان در بسیج دانشجویی و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اراک تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر جلیل و برای آن فقید سعید آرزوی رحمت و رضوان الهی را دارم.

انتهای پیام/